ojoj har inte bloggat på ett bra tag nu!

ojoj nu har jag inte bloggat på ett bra tag, har inte haft tid heller ork, och jag skriver inte nödvändiga saker, men vet ju inte vad ni vill läsa?
på valborg iaf så va jag emelie o masa fler i stan, sen kom jullan och diana på kvällen :) vi gjorde inte så speciellt mycket, men.
polisen hällde ut min dricka också! och det var en hel del jag hade så det var inte så kul...
dom ba:
-har du alkohol i väskan?
- nej ?
-är du säker?
-jaa?
-får vi kolla? du har inte gjort nått brott om du har det, men du får inte ha de...
- mm okej...
- " öppnar väskan" ehm du har ju en del alkohol här i.
- hehe mm..
orkaaaaaa
är typ sjuk, hostar så jag spyr nästan! usch ...
men snart ska jag nog in till stan o träffa emelie :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0