inte bloggat

hejsan!
sry för ja inte har bloggat, men det är väl ingen som bryr sig endå 
men idag var jag hemma från skolan för ja e fett förkyld och mår inge bra :( hoppas det är bättre imorrn!
kan berätta lite om lördan.
i lördags var jag och simon   hos kim och sara där va också bure, vi gjorde inte så mkt, mest snacka o så och dom drack , för vi hade ingen dricka :/ sen tänkte vi att vi skulle ta 02:25 bussen från stan, men man skulle ju ställa om klockan och de hade vi glömt :o så vi gick hem kl halv 6 så de tog en timme att gå hem i regnet ( 8km ) så man va skit blöt när man var hemma inte så kul men, jag gick o la mig runt 7, sen hade jag glömt bort att vi skulle fira beppe så pappa kommer in kl 11 och säger att jag ska kliva upp för att det har kommit gäster, ja ba shit, så de var bara att kliva upp
Och imorrn drar jag o mammsen till sthlm ;D ska bli rätt najs, bo på hotell och så 
skriver väl mer sen, ska kanske åka till mamma ikväll för tåget går ca 11 från stan imorrn så.
sen kanske man ska träffa emelie ? :)
aja puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0