hemma från sthlm!

hejsan!
nu är man hemma från sthlm, riktigt mysigt var det :) ska slänga upp lite bilder på hur hotellet ser ut så kika ner :)
allt ingick typ i priset, så jag och mamma kolla hur mkt det kosta och hyra relaxen men de ingick så vi tog några cider och satte oss i jacuzzin, riktigt najs! och sen fanns det ång bastu och så, så shoppade vi också både idag och igår, shoppa för ca 3000 så är rätt nöjd :) nu känner jag mig rätt slut, gick upp tidigt och så mina fötter e döda! fel skor på stan e inge bra, men det är nått som man vill göra igen iaf :)
nu finns det väl inte så mkt o skriva
här kommer det lite bilder iaf














shopping :)



kanske blev 2 inlägg nu ? sorry för de!

Kommentarer
Postat av: markus w

ångbastu e så jävla naaaajs :D

2010-03-31 @ 18:18:09
Postat av: Eva

Det var riktigt härligt att få umgås själv med dig i stockholm . Klart vi måste göra om detta . puss mamma

2010-03-31 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0