spexxfoto

tjuu..
känner inte att jag pallar me bloggandet, ja borde inte ha blogg? haha...
men idag hade vi iaf spexx foto i skolan, och jag skulle vara troll men sparng runt i huset igår och leta troll grejjer men hitta fan inget! så jag tog med mig lite saker till skolan och tillslut blev det emo haha x)
haha väldigt fin (y) helt svart runt ögonen och håret åt alla håll och mina snygga svarta brillor ;)
haha 
just nu har jag barnvakt åt min 2 årige lillebror :) har bakat cokladbollar och myst framför teven...
just nu leker han, så sätter väl på lite musik o kollar vad han gör :)
pusshejjs♥

Kommentarer
Postat av: Tovee

jo du ska visst ha blogg :D

2010-04-13 @ 21:55:30
URL: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0