sova?

har bara suttit vid datan typ sen ja kom hem från frisören, finns inte nått och göra här ju.
duschade för ett tag sedan och hade silverschampo i så nu kanske det blir lite ljusare =) hoppas bara det inte blev grått... hm..
och imorgon ska jag åka till mamma, träffa emelie o så, skulle vilja ta en titt ner på stan med, skulle vilja ha lite saker, har ju presentkort på H&M osv... men har min 8 åriga lillebror med mig o han hatar o gå i affären så får väl åka in någon annan dag antar jag.
och imorgon har vi nationella prov i matte, och det kommer verkligen gå skit dåligt! jag är ingen höjdare på matte! och det är kl 9 också o jag kommer verkligen inte palla gå upp men de är väl bara kämpa o hoppas det går bra (y)
snart ska jag sova så jag säger godnatt nu...
godnatt puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0