PÅSKLOV

tjaa
nu är det äntligen påsklov! riktigt najs  lr hur?
så dagen va till att va i skolan, då fick vi fika på NO:n för peter ska ju sluta... lite tråk, då får vi en ny mentor,  joakim heter han första gången jag såg han idag han va inte som ja hade tänkt o så men han e säkert snäll o så hha lite stor ? :o men aa :) haha
, sen vart de stan med diana, köpte nån ansiktsmask på tub? haha och make up remover  sen dissa diana :o och då var jag med martin och emelie ♥ sen följde dom med hem en stund :) rökte vattenpipa och snacka och, sen kommer pappa ba vill ni me och kolla på vildsvin ? haha wtf xD vi ba nej , sen följde martin me x) haha
när dom skulle hit kom ja på att det var en bomb som smällde i mitt rum igår :o så det var inte så fint här :o haha ska städa idag hade jag tänkt  får se hur det blir med det asså... annars imorrn :)
och jag hoppas morgondagen blir bra! ska ju festa 
så va händer på lovet? 
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0