gårdagen,studion

godeftermiddag eller vad man säger!
vaknade 11 idag, och tänkte gå upp men jag somnade sent igår typ 3-halv 4 så jag gick o la mig igen! det skulle jag inte ha gjort, för jag somnade om och gick upp kvart i 2 istället... men jaja nu är jag uppe iaf, och jag vet inte vad som händer idag, tror jag ska tvätta moppen och sen städa rummet sen får man se vad kvällen har och bjuda på kanske blir länna lr nått? vet ju ingen fest heller så...
men tänkte berätta lite om gårdagen!
igår så var det skola som vanligt, diana var inte där heller, men jag var där hela dagen iallafall 
sen åkte jag hem o inte gjorde ett skit,senare på eftermiddagen tog jag moppen till pappas tatuerings studio o satt där o glodde medans han gadda, sen kom johan, min kusin med fler då blev det lite roligare än att sitta själv 
tror jag var där i ca 8 timmar den kvällen, haha men det var väl helt okej, roligare en att sitta hemma iaf, ingen verkade va sugen på att hitta på nått heller så.
men sen fick jag också ta moppen hem o de var jävligt kallt,(hav 3 på morronen!) men sen när jag var hemma blev ja sugen på att ta hål i öronen, haha, jag tog fram nålarna runt 3 va trött men prova ta i nålarna o de gick ju inte så bra! jag svimma i badrummet!! haha jag vet inte varför men... så jag satte mig på trappen, sen gick jag o la mig... hm.. har provat ta hål i öronen själv förut me men då blev det snett osv, men jag har inte ens svimmat när jag har piercat mig heller. men det var ju inte själv så.. bättre lyckat nästa gång 
vad ska ni göra idag?
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0