dricka idag?

hejsan alla ni som läser..
igår va jag med maja, tove och emelie, fredrik och nån mer kom också kommer inte ihåg va han hette, jocke kanske ? aja skit samma, vi gjorde inte så mkt kolla på film typ äntligen midsommar , haha den va fett konstig :o sen gick ja o emelie till henne för hon skulle va henma kl 2 och ja skulle möta min fulla bror vid bussen runt halv 4 , och fan vad det snöa igår vid 4, usch, sen gick ja o la mig 5 tror ja och idag så skulle jag gå upp halv 11 för att jag skulle ta samma buss som mamma till stan, men ja kommer knappt ihåg att hon väckte mig sen vakna ja lite till o från för massa smsade mig -.-'' sen ringde jullan o diana vid 2 tror ja , så vi låg o snacka, och jag gick upp halv 3 idag igen! fattar inte hur ja kan sova så länge...
idag ska jag också till stan tar 18 bussen härifrån, där ska jag träffa arnold :) sen ska vi till en o hämta dricka  HAHA men lite långt att gå fan :o aja vi får se vad kvällen har och bjuda på verkar ju inte va nån fest nånstans :/
aja pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Tovee

tror han hette viktor haha :P

2010-04-11 @ 02:08:52
URL: http://toovvs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att jag har hittat till just din blogg. Besök gärna min.

2010-04-11 @ 13:15:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0